28 ene 2013




12 comentarios:

  1. Urgh... wish my mom would act the same as her in this comic... T-T

    I dont mind getting embarrassed as long as she's ok with it...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I feel so bad for you. I hope she accepts it one day. Keep holding on Nezu!

      Eliminar
  2. Oh fuck, That would be so embarrassing. This is a nice comic Doensang, but, well all yours works are really nice

    ResponderEliminar
  3. Loving your comics man!! great stuff!

    ResponderEliminar
  4. La sorpresa siempre acaba siendo que todo quisqui ya lo sabía lol

    ResponderEliminar
  5. REALLY loving the comic strips, man. So glad I stumbled upon them on Tumblr <3

    ResponderEliminar
  6. Muy bueno, no paro de reír; pero a todos nos ha pasado, cuando le dije a mi madre, ella respondió: "A estas alturas del partido ya nada me sorprende"; sigo sin entender que me quiso decir XD. Saludos desde México

    ResponderEliminar
  7. Jajjaja cmamo jaja primera vez que veo esta pagina web uwu me hiso reir gracias

    ResponderEliminar
  8. Jajjaja cmamo jaja primera vez que veo esta pagina web uwu me hiso reir gracias

    ResponderEliminar

2012 © Dongsaeng